Ændre i abonnement på fast levering af hundefoder og kattemad

Det er nemt og hurtigt at ændre i dit abonnement.

Du kan selv ændre 

Login til din kundekonto i Gilpa's Webshop

Du skal altid været logget ind på din kundekonto i webshoppen, for at kunne rette i dit abonnement. 

Det gør du via Login i øverste højre hjørne af webshoppen. Du skal bruge din e-mailadresse og kodeord til login. Kodeordet fik du på e-mail da du oprettede din kundekonto.

Når du er logget ind, skal du klikke på Profil (ligeledes i øverste højre hjørne) og derefter har du flere forskellige muligheder for at ændre i dine data, ændre password, se tidligere ordre og se dit abonnement. 

Ret leveringsinterval og næste leveringsdato

Leveringsinterval er altid antal uger mellem 2 leveringer af foder. En uge er 7 dage.

Når du er logget ind til din kundekonto, skal du vælge Se abonnementer og vælge Vis.

Du har nu adgang til at rette i leveringsantallet.

Skriv det antal uger der skal være mellem hver levering i feltet og klik på Ret. Leveringsintervallet er nu ændret. 

Ønsker du at ændre den næste leveringsdato, skal du skrive dato for levering under Leveres den og klik på Ret.

OBS:Den valgte leveringsdato kan godt variere en dags tid i forhold til den dato du skriver. Skriv hellere en dato en dag tidligere, hvis du vil være på den sikre side.

Tilføj nyt kreditkort til dit abonnement

Hvis du får et nyt kreditkort skal det ændres under indstillingerne til dit abonnement, således at der ikke opstår problemer med betalingen.

Du skal logge ind på din kundekonto og åbne dit abonnement som vist ovenfor.

Nederst skal du klikke på Ret kort og efterfølgende indtaste dine kreditkort oplysninger. 

Klik Gem betalingskort - og dit abonnement er nu knyttet til det nye kreditkort.

Ændre produkt til et andet foder

Hvis du ønsker at skifte foder i dit abonnement fra for eksempel hvalpefoder til et voksen foder, skal du sende en e-mail til info@gilpa.dk med besked om hvilket foder, der skal sendes med fast levering fremover.

Stop dit abonnement på foder

Hvis du ønsker at stoppe abonnementet på foder - enten permanent eller i en periode
- skal du  logge ind på din kundekonto og åbne dit abonnement som vist ovenfor.

Nederst på siden skal du klikke på Luk abonnement
Dit abonnement er derefter frameldt og du modtager ikke flere leveringer af foder.

Genopret dit abonnement på foder til hunde og katte

Hvis du ved en fejl er kommet til at lukke dit abonnement eller ønsker at genåbne det efter en pause - skal du  logge ind på din kundekonto og åbne dit abonnement som vist ovenfor.

Nederst på siden skal du klikke på Åben abonnement igen.

Det er en rigtig god idé lige at tjekke første leveringsdato og leveringsinterval.

e-mærket logo